неділю, 2 грудня 2012 р.

Автоматизація звітності діяльності підприємства

Звітність є невід'ємною діяльністю будь-якого підприємства. Вона дозволяє оцінити проведену роботу конкретних об'єктів на підприємстві, систематизувати отриману інформацію і зробити більш об'єктивну оцінку діяльності по кожному елементу виконання функцій об'єктів підприємства.

Розглянуто проблему звітної діяльності відділу навчання з питань охорони праці експертної організації. Проблема в звітній діяльності відділу про вчення криється у тому, що відбуваються зміни нормативної бази (законодавчих актів і нормативно-правових актів з охорони праці), самих форм звітності, їх критеріїв та вимог до оформлення документації.

Для вирішення даної проблеми існує два програмних пакета, що реалізують автоматизацію звітної діяльності відділу про вчення, але про а є застарілими, у зв'язку з технічними вимогами до програмного забезпечення та множинними змінами в процесі роботи відділів навчання даного типу.

Відділи навчання з питань охорони праці займаються вивченням основ охорони праці, підготовки посадових осіб і спеціалістів з питань охорони праці з урахуванням особливостей виробництва відповідних об'єктів економіки. У зв'язку з цим виникає потреба вести звітність про виконуваної та виконаній роботі відділу, при цьому так само формується інформаційна база за укладеними договорами з об'єктами економіки.

Потрібно розробити програмне забезпечення відповідне критеріям:

- Підтримка введення-виведення інформації на будь-якій мові встановленому в операційній системі;
- Користувальницький фільтр даних дозволяє відбирати дані по потрібному користувачеві критерієм;
- Створення власних форм звітів без спеціальних навичок програмування;
- Переносимість, тобто можливість копіювання програми без її установки на інший ПК;
- Підтримка новітніх операційних систем;
- Незалежність від середовища виконання (розробки);
- Переносимість даних в інші СУБД;
- Можливість експорту готових звітів в різні формати (DOC, PDF, EXCEL);
- Можливість резервного копіювання даних;
Програма Realistic Report ADO розроблена для реалізації завдання «Автоматизація звітної діяльності відділу навчання та перевірки знань з питань охорони праці ТОВ« Інженерний центр промислової безпеки ».
Realistic Report ADO був створений в замін застарілого програмного забезпечення і є самостійною розробкою, а не доповненим або переробленим додатком сторонніх виробників.
У програмі передбачено:
- Введення інформації в БД за заздалегідь підготовленою масці введення;
- Перевірка певних введених значень на логічні помил ки (наприклад: дата проведення іспиту та дата наступної перевірки знань);
- Складання / редагування форми звітів;
- Фільтрація даних по критеріях вибраним користувачем, сортування;
- Резервне копіювання БД;
- Переносимість (безпечний перенос програми на будь 1MB PC сумісний комп'ютер з встановленою ОС Windows NT SP6a-Windows 7, включаючи 64 розрядні версії цих ОС).
Виняток становить Windows 98/Windows ME по причині неповної сумісності з технологією ADO.

Програма використовує технологію ADO для зв'язку з файлом бази даних MS ACCESS. Рішення використовувати динний тип зберігання даних пов'язано з гарною отказоустойчивостью і поширеністю формату файлу (поширеністю в даному понятті є можливість використовувати готові утиліти для обробки / відновлення даних формату mdb). Середовищем розробки був вибраний Delphi7. Переваги середовища розробки Delphi це швидкість розробки додатка, висока продуктивність розробленого додатка, низькі вимоги розробленого додатка до ресурсів комп'ютера, нарощуваність за рахунок вбудовування нових компонент та інструментів в середу Delphi, можливість розробки нових компонент та інструментів власними засобами Delphi (існуючі компоненти і інструменти доступні в вихідних кодах), вдала опрацювання ієрархії об'єктів а так само доступність величезної кількості візуальних компонентів третіх фірм, частина з яких безкоштовні.

Переваги Realistic Report ADO в порівнянні з аналогічним програмним забезпеченням:
- Підтримка будь-якої мови встановленого в операційній системі;
- Користувальницький фільтр даних дозволяє відбирати дані по потрібному користувачеві критерієм;
- Створення власних форм звітів без спеціальних навичкою програмування;
- Підтримка скриптових мов звітів для обробки «особливостей» виконання звітності (скриптові мови для написання сценаріїв схожі з С + +, Pascal, C # і PHP що про легше програмісту або системного адміністратора написання додаткових функцій звітності);
- Переносимість;
- Підтримка новітніх операційних систем;
- Незалежність від середовища виконання (розробки);
- Переносимість даних в інші СУБД;
- Можливість експорту готових звітів в різні формати (PDF, EXCEL, BMP, TIFF, JPEG);
- Резервне зберігання даних;
- Заповнення полів БД по передвстановленою масці вводу.

При використанні даного виду автоматизації звітної діяльності відділу, відбувається значний приріст в якості і швидкості складання звітної документації, а також ведеться інформаційна аза даних (довідник) за виконану роботу відділу. Розроблене програмне забезпечення також легко переобладнується під потреби інших відділів шляхом зміни структури та осіб ази даних і складанням звітних форм для неї.

Надалі Realistic Report ADO планується додати функції безпеки, рольової доступ до даних, оновлення версії програмного забезпечення через локальну мережу та введення централізованої БД для стаціонарних комп'ютерів і поділ проекту на локальну (переносиму) і мережеву версії.

Джерело зображення: http://ezarabotok.info/about-2/
Макет блогу завантажено з Галереї Онлайн Інструментів та модифіковано з допомогою безкоштовний уроків.